mandag 8. mars 2010
salsarenaen - formidling gjennom salsboden
Torsdag 4. mars 2010 var vi samla på Mo i Førde til kurs om det å kommunisere på ein bod. Judith Melbye var forelesar og inspirerte oss i å tenke nytt, rydde litt og tenke over korleis vi brukar tida til kunden. Vi lærte ord som semiotikk = tegnets tale, og praktiserte dette i plakatskriving med spissa budskap. Boden skal bugne på ein enkel måte, vi skal gi korte greie beskjeder og oppfordre til direktekontakt mellom kjøper og selger. No har vi lært oss dei grunnleggande tinga for korleis gjere boden til ein attraksjon, uansett korleis ein gjer dette så seier boden noko, difor vil vi at den skal vere attraktiv og målretta mot å gi kunden ei oppleving. Uanstt gjelder at vi bruker av kundens tid, vis respekt og gi kunden ideen om produktet. Vi kom fram til at det er lov å vre begeistra for varene våre. Det blir eit spennande år i Bondens marked Førde, no går vi i gang med å fornye oss, dette vil kundane sjå utover året i nye drakter og oppdaging av nye produkter. Kompetansenavet Vest planlegg fleire slike kurs, er du interessert i å delta på eit så meld interesse til aud.slettehaug@sfj.no
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar